Polecam studia na kierunku Grafika Komputerowa i Techniki Multimedialne na PŁ, które umożliwiły mi zdobycie umiejętności potrzebnych do projektowania stron internetowych i otwarcia własnej firmy. Dzięki doświadczonym wykładowcom, studia te doskonale przygotowują do pracy w branży graficznej. To świetna inwestycja w przyszłość, która otwiera wiele drzwi zawodowych.

10.10.2025 r.
Kontakt
e-mail: gkitm@iis.p.lodz.pl
W trakcie studiów słuchacze zdobywają wiedzę z szerokiego zakresu grafiki komputerowej oraz multimediów, w tym: poznają środowisko pracy grafika i zasady kalibracji monitorów, zastosowania grafiki w nauce, biznesie i sztuce, zasady typografii i przygotowania materiałów poligraficznych, techniki projektowania stron internetowych, pracę z aparatem fotograficznym i kamerą, a następnie obróbkę obrazu cyfrowego, zasady fotomontażu zdjęć, montażu i kompozycji filmów. W trakcie studiów słuchacze tworzą własne wizualizacje i prace z dziedziny malarstwa cyfrowego, przygotowują projekty 3D, w tym do druku, a także zespołowo rozwiązują problemy projektowe metodą Design Thinking. W nauce wykorzystywane są między innymi aplikacje z pakietu Adobe CS6, Corel, DaVinci Resolve, a także środowisko Blender 3D.
Dlaczego "Grafika komputerowa i techniki multimedialne" to dobry wybór?
Opinie absolwentów
5 530 zł. Respektujemy system ratalny. Istnieje możliwość rozłożenia opłaty semestralnej na dowolne raty.
Nazwa przedmiotu |
Punkty ECTS (ogółem) |
Liczba godzin (ogółem) |
W tym: |
||||
zajęcia praktyczne |
prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość |
||||||
Punkty ECTS |
Liczba godzin |
Punkty ECTS |
Liczba godzin |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Środowisko pracy grafików |
1 |
8 |
1 |
3 |
|
|
2 |
Grafika wektorowa |
2 |
20 |
2 |
17 |
|
|
3 |
Podstawy budowania interfejsów użytkownika UX/UI |
2 |
15 |
2 |
13 |
|
|
4 |
Podstawy grafiki rastrowej |
3 |
28 |
3 |
24 |
|
|
5 |
Podstawy budowania serwisów WWW |
4 |
32 |
4 |
26 |
|
|
6 |
Elementy kompozycji obrazu i typografii |
2 |
10 |
2 |
6 |
|
|
7 |
Design Thinking |
1 |
14 |
1 |
14 |
|
|
8 |
Wzbogacanie fotografii cyfrowych |
1 |
18 |
1 |
16 |
|
|
9 |
Obróbka plików filmowych |
2 |
28 |
2 |
24 |
|
|
10 |
Zaawansowana grafika rastrowa |
1 |
17 |
1 |
16 |
|
|
11 |
Modelowanie z elementami druku 3D |
3 |
34 |
3 |
28 |
|
|
12 |
Projekt do druku |
2 |
23 |
2 |
18 |
|
|
13 |
Malarstwo cyfrowe |
1 |
10 |
1 |
8 |
|
|
14 |
Seminarium |
1 |
4 |
1 |
4 |
|
|
15 |
Praca końcowa |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
Warunkiem wpisania się na listę słuchaczy jest udział w dwuetapowej rekrutacji, realizowanej poprzez: zapisanie się do portalu umieszczonego na WIKAMP jako kandydat, a następnie wypełnienie karty słuchacza oraz złożenie dokumentów w formie papierowej w Instytucie Informatyki Stosowanej.
- podania do Kierownika Studiów o przyjęcie na studia - dostępne w dokumentach do pobrania,
- odpisu dyplomu ukończenia szkoły wyższej.
- kwestionariusza osobowego - dostępny w dokumentach do pobrania,
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zał. nr 18 RODO - dostępne w dokumentach do pobrania,
- oświadczenia o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów obowiązujących w PŁ zał. nr 6 - dostępny w dokumentach do pobrania,
- przedstawienie dowodu wpłaty za I semestr nauki, po otrzymaniu informacji o prawidłowości złożonych dokumentów i przyjęciu na studia podyplomowe.
Więcej, szczegółowych informacji znajdą Państwo pod linkiem https://i24.p.lodz.pl/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji