Przejdź do treści
Ręce pracujące na laptopie.
Nazwa
Grafika komputerowa i techniki multimedialne
Forma studiów
stacjonarna
Czas trwania
2 semestry
Liczba miejsc
18
Dni zjazdów
Sobota
Niedziela
Rekrutacja do

30.09.2024 r.

Studia wpisane do zintegrowanego systemu kwalifikacji
Nie

Kontakt

30
edycja
700
absolwentów
268
godzin
O Studiach

W trakcie studiów słuchacze zdobywają wiedzę z szerokiego zakresu grafiki komputerowej oraz multimediów, w tym: poznają środowisko pracy grafika i zasady kalibracji monitorów, zastosowania grafiki w nauce, biznesie i sztuce, zasady typografii i przygotowania materiałów poligraficznych, techniki projektowania stron internetowych, pracę z aparatem fotograficznym i kamerą, a następnie obróbkę obrazu cyfrowego, zasady fotomontażu zdjęć, montażu i kompozycji filmów. W trakcie studiów słuchacze tworzą własne wizualizacje i prace z dziedziny malarstwa cyfrowego, przygotowują projekty 3D, w tym do druku, a także zespołowo rozwiązują problemy projektowe metodą Design Thinking. W nauce wykorzystywane są między innymi aplikacje z pakietu Adobe CS6, Corel, DaVinci Resolve, a także środowisko Blender 3D. 

Kompetencje, które zyskasz
Tworzenie i obróbka grafiki wektorowej i rastrowej
Projektowanie stron www
Modelowanie i druk 3D
Projektowanie zorientowane na użytkownika
Obróbka plików wideo

Dlaczego "Grafika komputerowa i techniki multimedialne" 
to dobry wybór?

Ciekawa i nowoczesna tematyka

 Kompetentna kadra

Kompleksowa wiedza z obszaru grafiki komputerowej i multimediów

Dla kogo
  • dla osób, które są projektantami,
  • dla osób, które są grafikami komputerowymi,
  • dla osób, które są architektami,
  • dla osób, które są w nauczycielami,
  • dla osób, które są specjalistami od reklam.
Obraz
Kobieta w biurze projektująca na laptopie.

Opinie absolwentów

Polecam studia na kierunku Grafika Komputerowa i Techniki Multimedialne na PŁ, które umożliwiły mi zdobycie umiejętności potrzebnych do projektowania stron internetowych i otwarcia własnej firmy. Dzięki doświadczonym wykładowcom, studia te doskonale przygotowują do pracy w branży graficznej. To świetna inwestycja w przyszłość, która otwiera wiele drzwi zawodowych.

Kierownik studiów

dr hab. inż. Robert Banasiak, prof. uczelni. 

pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Informatyki Stosowanej. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dydaktyce, w tym w obszarze grafiki komputerowej. Prace naukowe prowadzi w obszarze przetwarzania grafiki 3D oraz druku 3D. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z użyciem metodyki Design Thinking.

Obraz
zdjęcie portretowe: Robert_Banasiak_Grafika_Komputerowa

dr Joanna Sekulska-Nalewajko

pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Informatyki Stosowanej na stanowisku adiunkta. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dydaktyce, w tym w obszarze grafiki komputerowej. Prace naukowe: komputerowa analiza obrazów biologicznych i wielowymiarowa obróbka statystyczna danych, zastosowania optycznej tomografii koherentnej w analizie materiałowej. Zainteresowania: malarstwo cyfrowe. 

Obraz
Kobieta w okularach na białym tle.

5 530 zł. Respektujemy system ratalny. Istnieje możliwość rozłożenia opłaty semestralnej na dowolne raty.

Lp.

Nazwa przedmiotu

Kod efektu SP

Liczba godzin

Punkty
ECTS

Praktycznych

Teoretycznych

1

2

3

4

5

6

1

Środowisko pracy grafików

GKiTM_1_1

3

5

1

2

Grafika wektorowa

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2
GKiTM_1_3
GKiTM_1_4

30

5

4

3

Podstawy grafiki rastrowej

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2
GKiTM_1_4

24

4

3

4

Podstawy budowania serwisów WWW

GKiTM_1_1
GKiTM_1_4
GKiTM_1_5
GKiTM_1_8

26

6

4

5

Elementy kompozycji obrazu i typografii

GKiTM_1_2
GKiTM_1_3

6

4

2

6

Design Thinking

GKiTM_1_8
GKiTM_1_9

14

-

1

7

Wzbogacanie fotografii cyfrowych

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2

16

2

1

8

Obróbka plików filmowych

GKiTM_1_4
GKiTM_1_6
GKiTM_1_8

24

4

2

9

Zaawansowana grafika rastrowa

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2
GKiTM_1_4

16

1

1

10

Modelowanie 
z elementami druku 3D

GKiTM_1_1
GKiTM_1_7

28

6

3

11

Projekt do druku

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2
GKiTM_1_3
GKiTM_1_8

18

5

2

12

Malarstwo cyfrowe

GKiTM_1_2
GKiTM_1_8

8

2

1

13

Seminarium

GKiTM_1_1
GKiTM_1_9

4

 

1

14

Praca końcowa

GKiTM_1_1
GKiTM_1_2
GKiTM_1_4
GKiTM_1_9

4

 

4

15

Razem

221

44

30

Warunkiem wpisania się na listę słuchaczy jest udział w dwuetapowej rekrutacji, realizowanej poprzez: zapisanie się do portalu umieszczonego na WIKAMP jako kandydat, a następnie wypełnienie karty słuchacza oraz złożenie dokumentów w formie papierowej w Instytucie Informatyki Stosowanej. 

  - podania do Kierownika Studiów o przyjęcie na studia - dostępne w dokumentach do pobrania,
  - odpisu dyplomu ukończenia szkoły wyższej.
  - kwestionariusza osobowego - dostępny w dokumentach do pobrania,
   - oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zał. nr 18 RODO - dostępne w dokumentach do pobrania,
   - oświadczenia o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów obowiązujących w PŁ zał. nr 6 - dostępny w dokumentach do pobrania,
   - przedstawienie dowodu wpłaty za I semestr nauki, po otrzymaniu informacji o prawidłowości złożonych dokumentów i przyjęciu na studia podyplomowe.

Więcej, szczegółowych informacji znajdą Państwo pod linkiem  https://i24.p.lodz.pl/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji 
 

Kontakt

Instytut Informatyki Stosowanej

ul. Stefanowskiego 18, 90-537 Łódź

tel. 42 631 27 50