Przejdź do treści
Ręce pracujące na laptopie.
Nazwa
Grafika komputerowa i techniki multimedialne
Forma studiów
stacjonarna
Czas trwania
2 semestry
Liczba miejsc
18
Dni zjazdów
Sobota
Niedziela
Rekrutacja do

02.03.2024 r.

Studia wpisane do zintegrowanego systemu kwalifikacji
Nie

Kontakt

    30
    edycja
    700
    absolwentów
    268
    godzin
    O Studiach

    W trakcie studiów słuchacze zdobywają wiedzę z szerokiego zakresu grafiki komputerowej oraz multimediów, w tym: środowiska pracy grafika, zastosowania grafiki w nauce, biznesie i sztuce,  zasady kompozycji i typografii, tworzenie dokumentów elektronicznych i przygotowaniu materiałów poligraficznych, projektowanie stron internetowych, praca z obrazem cyfrowym, fotomontażem i malarstwem cyfrowym, tworzenie  wizualizacji oraz animacji komputerowych, zasadach montażu i kompozycji filmów, przygotowywaniu projektów 3D, w tym do druku oraz obsłudze drukarek 3D, a także zespołowe rozwiązywaniu problemów przy pomocy metodyki Design Thinking. W nauce wykorzystywane są między innymi aplikacje m. in. z pakietu Adobe CS6, Corel, Corel Painter, Final Cut Pro X, a także środowisko Blender 3D. 

    Kompetencje, które zyskasz
    Tworzenie i obróbka grafiki rastrowej
    Tworzenie i obróbka tekstu oraz grafiki wektorowej
    Projektowanie stron www
    Modelowanie i druk 3D
    Projektowanie zorientowane na użytkownika
    Montaż materiałów audiowizualnych

    Dlaczego "Grafika komputerowa i techniki multimedialne" 
to dobry wybór?

    Ciekawa i nowoczesna tematyka

     Kompetentna kadra

    Kompleksowa wiedza z obszaru grafiki komputerowej i multimediów

    Dla kogo
    • dla osób, które są projektantami,
    • dla osób, które są grafikami komputerowymi,
    • dla osób, które są architektami,
    • dla osób, które są w nauczycielami,
    • dla osób, które są specjalistami od reklam.
    Obraz
    Kobieta w biurze projektująca na laptopie.
    Kierownik studiów

    dr hab. inż. Robert Banasiak, prof. uczelni. 

    pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Informatyki Stosowanej. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dydaktyce, w tym w obszarze grafiki komputerowej. Prace naukowe prowadzi w obszarze przetwarzania grafiki 3D oraz druku 3D. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z użyciem metodyki Design Thinking.

    Obraz
    zdjęcie portretowe: Robert_Banasiak_Grafika_Komputerowa

    dr Joanna Sekulska-Nalewajko

    pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Informatyki Stosowanej na stanowisku adiunkta. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dydaktyce, w tym w obszarze grafiki komputerowej. Prace naukowe: komputerowa analiza obrazów biologicznych i wielowymiarowa obróbka statystyczna danych, zastosowania optycznej tomografii koherentnej w analizie materiałowej. Zainteresowania: malarstwo cyfrowe. 

    Obraz
    Kobieta w okularach na białym tle.

    5 530 zł, istnieje możliwość rozłożenia opłaty na dwie raty (za każdy semestr nauki)

    Lp.

    Nazwa przedmiotu

    Kod efektu SP

    Liczba godzin

    Punkty
    ECTS

    Praktycznych

    Teoretycznych

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    1

    Środowisko pracy grafików

    GKiTM_1_1

    3

    5

    1

    2

    Grafika wektorowa

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_3
    GKiTM_1_4

    30

    5

    4

    3

    Podstawy grafiki rastrowej

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_4

    24

    4

    3

    4

    Podstawy budowania serwisów WWW

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_4
    GKiTM_1_5
    GKiTM_1_8

    26

    6

    4

    5

    Elementy kompozycji obrazu i typografii

    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_3

    6

    4

    2

    6

    Design Thinking

    GKiTM_1_8
    GKiTM_1_9

    14

    -

    1

    7

    Wzbogacanie fotografii cyfrowych

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2

    16

    2

    1

    8

    Obróbka plików filmowych

    GKiTM_1_4
    GKiTM_1_6
    GKiTM_1_8

    24

    4

    2

    9

    Zaawansowana grafika rastrowa

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_4

    16

    1

    1

    10

    Modelowanie 
    z elementami druku 3D

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_7

    28

    6

    3

    11

    Projekt do druku

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_3
    GKiTM_1_8

    18

    5

    2

    12

    Malarstwo cyfrowe

    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_8

    8

    2

    1

    13

    Seminarium

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_9

    4

     

    1

    14

    Praca końcowa

    GKiTM_1_1
    GKiTM_1_2
    GKiTM_1_4
    GKiTM_1_9

    4

     

    4

    15

    Razem

    221

    44

    30

    Warunkiem wpisania się na listę słuchaczy jest udział w dwuetapowej rekrutacji, realizowanej poprzez: zapisanie się do portalu umieszczonego na WIKAMP jako kandydat, a następnie wypełnienie karty słuchacza oraz złożenie dokumentów w formie papierowej w Instytucie Informatyki Stosowanej. 

      - podania do Kierownika Studiów o przyjęcie na studia - dostępne w dokumentach do pobrania,
      - odpisu dyplomu ukończenia szkoły wyższej.
      - kwestionariusza osobowego - dostępny w dokumentach do pobrania,
       - oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zał. nr 18 RODO - dostępne w dokumentach do pobrania,
       - oświadczenia o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów obowiązujących w PŁ zał. nr 6 - dostępny w dokumentach do pobrania,
       - przedstawienie dowodu wpłaty za I semestr nauki, po otrzymaniu informacji o prawidłowości złożonych dokumentów i przyjęciu na studia podyplomowe.
     

    Kontakt

    Instytut Informatyki Stosowanej

    ul. Stefanowskiego 18, 90-537 Łódź

    tel. 42 631 27 50