Przejdź do treści
Jednostka prowadząca kierunek
Wydział Organizacji i Zarządzania
Zdjęcie w tle
Studenci robią sobie zdjęcie przed budynkiem Politechniki Łódzkiej.

Marketing w przemyśle

Tytuł zawodowy

inżynier

Stopień studiów

I

Tryb studiów

stacjonarne

Liczba semestrów

7

Język wykładowy

polski

Nabór

Brak rekrutacji

Przedmioty obowiązkowe

matematyka (podstawa lub rozszerzenie)
matematyka (podstawa lub rozszerzenie)
język obcy (podstawa lub rozszerzenie)
język obcy (podstawa lub rozszerzenie)

Przedmioty dodatkowe

fizyka
fizyka
chemia
chemia
geografia
geografia
informatyka
informatyka
dyplom zawodowy
dyplom zawodowy

Dyplom zawodowy

331403 technik ekonomista
333907 technik reklamy
522305 technik handlowiec

Dyplom zawodowy
W rekrutacji na ten kierunek nie jest brany pod uwagę dyplom technika

    O kierunku

    Marketing w przemyśle to kierunek, który zapewnia studentom kompetencje niezbędne do prowadzenia szerokich działań w marketingowych zarówno w przestrzeni rzeczywistej, jak i wirtualnej. Zdobywają oni wiedzę i umiejętności pozwalające na zrozumienie funkcjonowania poszczególnych gałęzi przemysłu. Duży nacisk kładziony jest na interdyscyplinarność kształcenia, a przewidziane w programie studiów liczne zajęcia projektowe pozwalają na wykorzystanie zdobytego wykształcenia oraz umiejętności praktycznych. Połączenie przedmiotów z zakresu nauk matematycznych, technicznych, a przede wszystkim społecznych przygotowuje studentów nie tylko do bycia świetnymi pracownikami, ale także pomaga im wykształcić cechy dobrego lidera. Zarządzanie zespołem, marką czy przedsiębiorstwem - absolwenci marketingu są kompetentni w każdym z obszarów, a dzięki zajęciom z nowoczesnych form marketingu, znają skuteczne sposoby na dotarcie do konsumentów. Dodatkowo, oferta nauczania zawiera przedmioty uzupełniające, takie jak ekonomia czy prawne i finansowe aspekty zarządzania, które sprawiają, że studenci nie tylko znają istotę branży, ale zdobywają szeroką perspektywę i narzędzia pozwalające im rozwiązywać problemy, stosując techniki z różnych nauk pokrewnych. Kształcenie na tym kierunku obejmuje także doskonalenie w formie semestru spędzonego w jednostkach partnerskich. Absolwenci kierunku to specjaliści w zakresie kreowania działań marketingowych współczesnego przedsiębiorstwa z uwzględnieniem specyfiki różnych gałęzi przemysłu. Ukończenie studiów na tym kierunku pozwala na zatrudnienie w dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstwach przemysłowych oraz przygotowanie do pełnienia różnorodnych funkcji, również na wysokich stanowiskach, związanych z promocją i komunikacją firmy.

    Program dostępny jest na stronie www.programy.p.lodz.pl.


    Specjalności:

    • inżynieria elektryczna i elektroniczna,
    • marketing wzornictwa przemysłowego,
    • żywność funkcjonalna.

    Kompetencje, które zyskasz

    Marketing
    Zarządzanie
    Projektowanie komunikacji
    Analiza rynku
    Sztuczna inteligencja (AI)

    O Tobie

    W Twojej głowie nie brakuje kreatywnych pomysłów? Marketing i social media nie mają przed Tobą tajemnic? Wybierz studia, które pozwolą Ci połączyć aktualną wiedzę i umiejętności praktyczne!

    Marketing w przemyśle to kierunek, dzięki któremu uzyskasz interdyscyplinarne wykształcenie. Badanie rynku i analiza zachowań klientów, zarządzanie wizerunkiem marki, a także kierowanie zespołem – to tylko niektóre umiejętności, które poznasz od podszewki. Wybierając ten kierunek, możesz mieć pewność, że połączysz zdolności marketingowe z szeroko rozumianymi kompetencjami inżynierskimi w różnych galeziach przemysłu. Podczas studiów będziesz mieć także niepowtarzalną okazję odbyć semestr doskonalenia w jednostkach partnerskich, podczas którego to Ty zdecydujesz, jakie kompetencje i gdzie będziesz rozwijać. Krótko mówiąc, zostaniesz nie tylko świetnym specem od marketingu, ale również prawdziwym inżynierem!

    Specjalista ds. marketingu, content manager, a może analityk rynku? Marketing w przemyśle to kierunek, który otwiera przed Tobą wiele możliwości - to Ty wybierasz, która ścieżka kariery będzie Twoja.

    Praktyki

    Praca po studiach

    • specjalista ds. marketingu,
    • specjalista ds. sprzedaży,
    • menedżer marki,
    • menedżer produktu,
    • konsultant ds. reklamy,
    • specjalista ds. public relations,
    • menedżer ds. kluczowych klientów,
    • copywriter,
    • content manager,
    • doradca klienta,
    • specjalista ds. mediów społecznościowych,
    • analityk rynku.