Marketing w przemyśle
Tytuł zawodowy
Stopień studiów
Tryb studiów
Liczba semestrów
Język wykładowy
Nabór
Przedmioty obowiązkowe
Przedmioty dodatkowe
Dyplom zawodowy
Dyplom zawodowy
W rekrutacji na ten kierunek nie jest brany pod uwagę dyplom technika
O kierunku
Marketing w przemyśle to kierunek, który zapewnia studentom kompetencje niezbędne do prowadzenia szerokich działań w marketingowych zarówno w przestrzeni rzeczywistej, jak i wirtualnej. Zdobywają oni wiedzę i umiejętności pozwalające na zrozumienie funkcjonowania poszczególnych gałęzi przemysłu. Duży nacisk kładziony jest na interdyscyplinarność kształcenia, a przewidziane w programie studiów liczne zajęcia projektowe pozwalają na wykorzystanie zdobytego wykształcenia oraz umiejętności praktycznych. Połączenie przedmiotów z zakresu nauk matematycznych, technicznych, a przede wszystkim społecznych przygotowuje studentów nie tylko do bycia świetnymi pracownikami, ale także pomaga im wykształcić cechy dobrego lidera. Zarządzanie zespołem, marką czy przedsiębiorstwem - absolwenci marketingu są kompetentni w każdym z obszarów, a dzięki zajęciom z nowoczesnych form marketingu, znają skuteczne sposoby na dotarcie do konsumentów. Dodatkowo, oferta nauczania zawiera przedmioty uzupełniające, takie jak ekonomia czy prawne i finansowe aspekty zarządzania, które sprawiają, że studenci nie tylko znają istotę branży, ale zdobywają szeroką perspektywę i narzędzia pozwalające im rozwiązywać problemy, stosując techniki z różnych nauk pokrewnych. Kształcenie na tym kierunku obejmuje także doskonalenie w formie semestru spędzonego w jednostkach partnerskich. Absolwenci kierunku to specjaliści w zakresie kreowania działań marketingowych współczesnego przedsiębiorstwa z uwzględnieniem specyfiki różnych gałęzi przemysłu. Ukończenie studiów na tym kierunku pozwala na zatrudnienie w dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstwach przemysłowych oraz przygotowanie do pełnienia różnorodnych funkcji, również na wysokich stanowiskach, związanych z promocją i komunikacją firmy.
Program dostępny jest na stronie www.programy.p.lodz.pl.
Specjalności:
- inżynieria elektryczna i elektroniczna,
- marketing wzornictwa przemysłowego,
- żywność funkcjonalna.
Kompetencje, które zyskasz
O Tobie
W Twojej głowie nie brakuje kreatywnych pomysłów? Marketing i social media nie mają przed Tobą tajemnic? Wybierz studia, które pozwolą Ci połączyć aktualną wiedzę i umiejętności praktyczne!
Marketing w przemyśle to kierunek, dzięki któremu uzyskasz interdyscyplinarne wykształcenie. Badanie rynku i analiza zachowań klientów, zarządzanie wizerunkiem marki, a także kierowanie zespołem – to tylko niektóre umiejętności, które poznasz od podszewki. Wybierając ten kierunek, możesz mieć pewność, że połączysz zdolności marketingowe z szeroko rozumianymi kompetencjami inżynierskimi w różnych galeziach przemysłu. Podczas studiów będziesz mieć także niepowtarzalną okazję odbyć semestr doskonalenia w jednostkach partnerskich, podczas którego to Ty zdecydujesz, jakie kompetencje i gdzie będziesz rozwijać. Krótko mówiąc, zostaniesz nie tylko świetnym specem od marketingu, ale również prawdziwym inżynierem!
Specjalista ds. marketingu, content manager, a może analityk rynku? Marketing w przemyśle to kierunek, który otwiera przed Tobą wiele możliwości - to Ty wybierasz, która ścieżka kariery będzie Twoja.
Praktyki
Praca po studiach
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista ds. sprzedaży,
- menedżer marki,
- menedżer produktu,
- konsultant ds. reklamy,
- specjalista ds. public relations,
- menedżer ds. kluczowych klientów,
- copywriter,
- content manager,
- doradca klienta,
- specjalista ds. mediów społecznościowych,
- analityk rynku.