Dokumenty dla cudzoziemców
Jeśli jesteś zainteresowany studiami I stopnia, dokładny harmonogram rekrutacji na semestr zimowy w roku akademickim 2024/2025 zostanie opublikowany około kwietnia 2024. Poniżej możesz zapoznać się z dokumentami wymaganymi podczas procesu rekrutacji. Podczas pierwszego etapu rekrutacji należy załadować do portalu rekrutacyjnego [1] skany wszystkich wymaganych dokumentów. W przypadku dostarczenia niekompletnych dokumentów oraz przesłania ich po terminie, aplikacja ta będzie odrzucona. Po otrzymaniu informacji o przyjęciu na studia należy dostarczyć poniżej wymienione oryginały dokumentów do Biura Mobilności Studenckiej Politechniki Łódzkiej (90‐539 Łódź, ul. Żwirki 36). Dokumenty mogą być dostarczone osobiście lub pocztą.
Studia licencjackie
I etap rekrutacji na studia I stopnia
Lista wymaganych dokumentów:
Uwaga: Pamiętaj, że w przypadku legalizacji wymagane jest posiadanie pieczęci i podpisu Konsula RP! Przeczytaj uważnie informacje, do których link znajduje się powyżej.
Uwaga: Jeśli w kraju wydania Twojego dokumentu jest wymagane do wstępu na uczelnię wyższą zdanie zewnętrznego egzaminu, musisz potwierdzenie zdanego egzaminu załączyć do swojej aplikacji wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski lub angielski. Nie obowiązuje obywateli Ukrainy, Białorusi i Chin.
II etap rekrutacji na studia I stopnia
Lista wymaganych dokumentów:
Uwaga: Pamiętaj, że w przypadku legalizacji wymagane jest posiadanie pieczęci i podpisu Konsula RP! Przeczytaj uważnie informacje, do których link znajduje się powyżej
Uwaga: Jeśli w kraju wydania Twojego dokumentu jest wymagane do wstępu na uczelnię wyższą zdanie zewnętrznego egzaminu, musisz potwierdzenie zdanego egzaminu załączyć do swojej aplikacji wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski lub angielski. Nie obowiązuje obywateli Ukrainy, Białorusi i Chin.
Podczas pierwszego etapu rekrutacji należy załadować w naszym portalu rekrutacyjnym [1] skany wszystkich wymaganych dokumentów. W przypadku dostarczenia niekompletnych dokumentów oraz przesłania ich po terminie, aplikacja będzie odrzucona. Po otrzymaniu informacji o przyjęciu na studia należy dostarczyć poniżej wymienione oryginały dokumentów do Sekcji Mobilności Studenckiej Politechniki Łódzkiej (90‐539 Łódź, ul. Żwirki 36). Dokumenty mogą być dostarczone osobiście lub drogą pocztową. *1 kandydaci, którzy ukończyli studia, a nie otrzymali jeszcze dyplomu ukończenia tych studiów, mogą złożyć odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu studiów o ile taki dokument w kraju wydania uprawnia do wstępu na uczelnie wyższą oraz jest opatrzony apostille lub zalegalizowany (zaświadczenie musi zostać zastąpione dyplomem) *2 kandydaci, będący absolwentami Politechniki Łódzkiej, którzy ukończyli studia, a nie otrzymali jeszcze dyplomu ukończenia tych studiów, mogą złożyć odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu studiów wystawione przez dziekanat (zaświadczenie traci ważność po trzydziestu dniach od chwili wydania i obligatoryjnie musi zostać zastąpione dyplomem przed upływem ważności zaświadczenia) **kandydaci mogą aplikować na wybrane kierunki studiów z dwoma dyplomami: pierwszego oraz drugiego stopnia, Komisja Rekrutacyjna weźmie pod uwagę dyplom z korzystniejszym wynikiem dla kandydata; wykaz tytułów zawodowych, które są brane pod uwagę podczas procesu rekrutacji, jest dostępny tutaj [9]
Studia magisterskie
Dokładny harmonogram [7] rekrutacji na studia II stopnia na semestr letni w roku akademickim 2023/2024.
I etap rekrutacji na studia II stopnia
Lista wymaganych dokumentów:
Uwaga: Pamiętaj, że w przypadku legalizacji wymagane jest posiadanie pieczęci i podpisu Konsula RP! Przeczytaj uważnie informacje, do których link znajduje się powyżej.
II etap rekrutacji na studia II stopnia
Lista wymaganych dokumentów:
Uwaga: Pamiętaj, że w przypadku legalizacji wymagane jest posiadanie pieczęci i podpisu Konsula RP! Przeczytaj uważnie informacje, do których link znajduje się powyżej.